poniedziałek, 26 maja 2014

01. Wielka przygoda niewielkiego bloga.

     Czasem mamy nieodpartą chęć podzielenia się swym światem wraz z ludźmi, którzy są nam nieznani. Nie boimy się, że zbłaźnimy się przed nimi, ponieważ zawsze chroni nas ekran komputera, za którym kryje się nasza anonimowość. Ja, po części mizantrop*, postanowiłam właśnie dziś założyć bloga i właśnie dziś dać upust wszelkim emocjom, dzieląc się nimi z Wami. Cóż za paradoks, że właśnie ja tego potrzebuję, kiedy zazwyczaj stronię od wyznawania swoich emocji osobom nieznajomym. Abstrachując... - jak zdefiniować moje "ja"? .

Jestem...
  • tegoroczną maturzystką;
  • najprawdopodobniej przyszłą studentką psychologii, prawa bądź geografii (lub wszelakich kierunków pokrewnych);
  • wielką miłośniczką Szkocji oraz innych państw celtyckich;
  • podróżnikiem;
  • pianistką, flecistką oraz początkującą gitarzystką i akordeonistką;
  • melancholikiem, trochę pesymistką i trochę mizantropem;
  • zwolennikiem książek, szczególnie fantastycznych;
  • fanką "Gry o tron", "Władcy Pierścieni";
  • pasjonatem geografii;
  • kibicem Realu Madryt;
  • fanką lakierów do paznokci, uzależnioną od ich kupowania;
  • blondynką (i to w dodatku ciemną).
Mój blog...
  • jest swoistym rozrachunkiem z osobowością człowieka i z własnymi myślami;
  • ma na celu zarażenie swoimi pasjami innych czytelników;
  • ma pokazać, że życie jest różnorodne, a ilość kombinacji, dzięki którym możemy je przeżyć, jest ogromna.
     Przygodę z blogowaniem czas zacząć! Czy dam radę? Wypada odpowiedzieć - MAM TĘ MOC!



*mizantrop  – pojęcie ogólnie określające niechęć do gatunku ludzkiego. Nie jest to uczucie skierowane do poszczególnych jednostek, ale do ogółu populacji. Czy pasuje do mnie? O tym przekonamy się później :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony